24. kesäkuuta 2010

Palautimme "lammittelyraporttimme" ohjaajallemme maanantaina, ja nyt odotamme jonkinlaisia korjaus- ja parannusehdotuksia. Talla haavaa on jalleen kaynnissa CATIA-mallinnusohjelman saataminen. Kyseisen harvelin kayttaminen on hieman tuskaista, koska ohjeistus on lievasti sanottuna hanurista. Toki se kertoo, miten eri toimintoja kaytetaan, mutta Dassaultin porukan (ohjelmiston kehittaja) suunnittelema kayttoliittyman logiikka ei ainakaan viela ole iskenyt mulle.

Pari keikkaa eri paikkoihin on suunnitteilla. Varasimme junaliput Pariisiin, jossa ajattelimme kayda elokuun alussa. Autolla olisi tarkoitus piipahtaa heinakuussa Kaakkois-Ranskassa ja Monacossa.

Kiitos nimpparionnitteluista!

2 kommenttia:

  1. Johanneksen päivät eli Jaanin päevaeg ohi/läbi. Kuvat lentämisestä oikein innostavia. Olet päässyt ohjaamaankin ja tietenkin Sulla ennen pitkää on lupakirja ja otat minut kyytiin. Oltiin yks yö Tallinnassa, Päivi ja minä hällä on hitonmoinen työputki: tänäänkin Pasilassa. Tallinnan lentokenttä jäi kaupunkiin melko keskelle, niin että nousuja ja laskuja näkee jatkuvasti. Viktorian häissä Tukholmassa JAS-Gripenit lensivät neliapilan muodostelmeassa syntymäkaupunkisi kattoja (400 m) hipoen: upea näky! Rupean puolislle kotona. Hyvät voinnit.
    Isä

    VastaaPoista
  2. Komia muodostelma oli tosiaankin! Olisi ollut hienoa nähdä tuo omin silmin.

    http://www.forsvarsmakten.se/sv/Forband-och-formagor/Forband/Skaraborgs-flygflottilj-F-7/Nyheter/I-taten-for-kunglig-overflygning/

    http://www.youtube.com/watch?v=Lv5N_ia04zg
    http://www.youtube.com/watch?v=p2dN-ca7hPo

    VastaaPoista